TUZ UNIWERSALNY

TUZ uniwersalny to alternatywa TUZa standardowego. Przeznaczony jest do skomplikowanych ciągników i maszyn rolniczych, gdzie ciężko pobrać wymiary do podnośnika standardowego. Wykorzystywany jest też w indywidualnych projektach naszych klientów. Korpus TUZa pasuje praktycznie do każdego urządzenia. Od podnośnika standardowego  uniwersalny różni się możliwością dostosowania do różnych modeli ciągników. Konieczne jest jednak samodzielne nawiercenie otworów montażowych w korpusie i laszach mocujących oraz regulowanie szerokości dołączonymi dystansami.

W zależności od posiadanego traktora oferujemy trzy kategorie udźwigu TUZa: 2,8t 1,8t oraz 1,0t.

Wyposażenie:

  • dystanse do regulacji szerokości,
  • siłowniki dwustronnego działania,
  • haki typu CBM II/III szybko sprzęgające wraz z hartowanymi kulami,
  • cięgło (łącznik centralny),
  • dokumentacja techniczno-ruchowa,
  • karta gwarancyjna (gwarancja 12 miesięcy),
  • certyfikat CE.

Wraz z TUZem otrzymujesz dokumentację techniczno-ruchową, kartę gwarancyjną (gwarancja 12 miesięcy) oraz zaświadczenie o spełnianiu wymogów CE.

tuz-uniwersalny-1
  • TUZ uniwersalny 2,8t – TUZ o udźwigu 2,8t rekomendowany do ciągników rolniczych o mocy od 110 do 170KM. TUZ uniwersalny 2,8t jest modelem do dostosowania do konkretnego ciągnika. W tym celu klient musi nawiercić otwory w korpusie oraz laszach mocujących oraz wyregulować szerokość TUZa dystansami dołożonymi do zestawu. Długość laszy 500mm.
  • TUZ uniwersalny 1,8t – TUZ o udźwigu 1,8t rekomendowany do ciągników rolniczych o mocy do 100KM. TUZ uniwersalny jest modelem do dostosowania do konkretnego ciągnika. W tym celu klient musi nawiercić otwory w korpusie oraz laszach mocujących oraz wyregulować szerokość TUZa dystansami dołożonymi do zestawu. Długość laszy 500mm.
MP
  • TUZ uniwersalny 1t – TUZ o udźwigu 1t rekomendowany do ciągników sadowniczych oraz rolniczych o mocy do 40KM. TUZ uniwersalny 1t jest modelem, który dostosowuje się do konkretnego ciągnika za pomocą nawiercenia otworów korpusie TUZa. Mocuje się go tylko do czoła ciągnika.